8 april 2019

Hét ultieme voorjaarsgevoel

Het voorjaar is voor mij het mooiste seizoen van het jaar. Al zeg ik er wel meteen bij dat de overige seizoenen ook hun charmes hebben.
Het voorjaar geeft mij altijd zo'n blij en gelukkig gevoel en dat heb ik bij de andere seizoenen niet. Ik kan zo genieten van de natuur die ontwaakt; de bomen die steeds groener worden, de kleuren van de voorjaarsbloemen die weer zich weer laten zien, alle beestjes die weer uit hun holletjes kruipen en het zwevende spul dat weer door mijn tuin vliegt ……. heerlijk!!
En dan zou ik nog bijna hét ultieme voorjaarsgevoel vergeten ……. de Bloesem die volop bloeit! Schitterend!!! Mijn (voorjaars)geluk is compleet …………..








Tot de volgende keer!
Annette

4 opmerkingen:

  1. Mooi die bloesem. Ik hou ook wel van de herfst. Mooi al die kleuren. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Caroline ,
      Het verkleuren van de bladeren aan de bomen in de herfst vind ik ook heel mooi, maar het geeft mij niet het gevoel dat ik bij de lente heb.
      De mooiste herfstkleuren heb ik een aantal jaren geleden in Toronto gezien: Indian Summer. Zulke mooie intense kleuren, schitterend. Maar koud .......!! :-))

      Groetjes en een fijne dag,
      Annette

      Verwijderen
  2. En of dit het ultieme voorjaarsgevoel is.
    Prachtig om nu al die bloesems te zien.
    Inderdaad het ultieme voorjaarsgevoel :-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat het weer zo snel voorbij is. Maar het was wel weer volop genieten. Nu is en wordt het weer tijd voor het andere bloeiende spul en dat is toch ook wel ontzettend mooi! :-)

      Groetjes,
      Annette

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bezoeken.
Dank je wel voor je reactie die je achtergelaten hebt.

Groetjes,
Annette