10 juli 2019

Almere - Vlindertuin (insecten)

Ongeveer 2 weken geleden heb ik weer eens een aantal foto's in de Vlindertuin bij mij om de hoek gemaakt. Helaas waren er op dat moment niet veel vlinders te fotograferen, maar gelukkig was er wel genoeg ander 'vliegendspul' te vinden dat bereid was om voor mij te poseren.
In mijn volgende blog zal ik foto's plaatsen van de diverse soorten planten die er staan.

Roodbruine heidelibel

Koolwitje

Witte halvemaanzweefvlieg (Scaeva pyrastri)

Naam onbekend

 Zwart-geel gestreepte zweefvlieg

Lieveheersbeestje

Lantaarntje

Russische honingbij

Hommel

Aardhommel

Gehakkelde aurelia

Tot de volgende keer!
Annette

2 opmerkingen:

  1. Mooie fotos van de vlinders en insecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Caroline, leuk om te 'horen'. Het is ook zo leuk om door het vlinderveld te lopen en al die mooie bloemen en de drukte van de insecten, libellen en vlinders zien en te fotograferen. Ik blijf foto's maken :-).

    Groetjes en een fijn weekend!
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bezoeken.
Dank je wel voor je reactie die je achtergelaten hebt.

Groetjes,
Annette