5 oktober 2018

Passiflorahoeve - Hibiscus collectie



Zoals ik in mijn vorige blog al vertelde, heeft de Passiflorahoeve in Harskamp niet alleen Passiflora en Dahlia's, maar ook een "tropische" plantenkas met onder andere een grote collectie Hibiscussen. De verschillende soorten Hibiscussen hebben schitterende grote, mooi getekende bloemen in diverse kleuren.
Tja, en als je dan zoveel moois ziet, kan je maar één ding doen …………. een foto maken ….. en nog één ……. en nog één ………………. heel veel foto's maken dus! Als ik de foto's zo bekijk, stonden er op dat moment wel erg veel oranje bloemen in de bloei.
Onderstaand een selectie uit alle foto's.











Mooi hè, de bloemen van de Hibiscus?!

Dank je wel voor je bezoek en graag tot een volgende keer.
Annette

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Annette,
    in de vergroting zie ze er zelfs nog veel mooier uit :-)
    Prachtige kleuren ook. Ik zit me echt te vermaken met deze bloemen :-)

    Groetjes, helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Helma,
    Dank je wel voor je leuke reactie.
    Super hè, de felle kleur, alsof de bloem in brand staat. :-)).

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bezoeken.
Dank je wel voor je reactie die je achtergelaten hebt.

Groetjes,
Annette