17 december 2021

Kerst en nieuwjaar

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een mooi en vooral gezond 2022 


Deze foto heb ik gemaakt in het buitengebied van Otterlo op de Veluwe. 

Op 6 februari begon het 's avonds heel licht te sneeuwen en de volgende morgen, mijn verjaardag, lag er een dik pak sneeuw. Wat een verjaardagscadeau!! Het bos was veranderd in een sprookje, zooo mooi!

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle leuke en leerzame reacties die ik gekregen heb op mijn blogs. Omgekeerd heb ik erg genoten van jullie mooie foto's en leuke verhalen erbij. 

Geniet van de feestdagen, blijf gezond en tot volgend jaar!

Annette


21 opmerkingen:

  1. Ook voor u hele fijne Eindejaarsfeesten gewenst en een mooie overgang van oud naar nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anette.

    Fijne dagen toegewenst.
    Mooie foto zo met de sneeuw.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Patricia,

      Echt mooi hè, een bos in de sneeuw. Hopelijk dit jaar weer. Duimen maar .......

      Groetjes,
      Annette

      Verwijderen
  3. Hallo Annette
    auch für Dich und deiner Familie ein schönes Weihnachtsfest und ein gesundes neues Jahr mit vielen schönen Fotomomenten
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Frank,

    Vielen Dank, dass wUnsche ich Dir auch!

    Grüsse,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk winters sfeertje, mooi gefotografeerd.
    Ik wens je ook fijne dagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar Annette.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je leuke reactie Tinie.
      Ik hoop ook deze winter op sneeuw, al is het maar voor een weekje. Het blijft toch iets speciaals.

      Groetjes,
      Annette

      Verwijderen
  6. Voor jou ook fijne kerstdagen en een gelukkig 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Annette,
    Wie weet word je in 2022 opnieuw verrast met winterse omstandigheden.
    Om te beginnen wil ik je bedanken voor je bezoekjes aan mijn blog en het reageren op mijn posts.
    Daarnaast wens ik je prettige kerstdagen en alvast de beste wensen voor 2022.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Kees,

    In 2022 nog een keertje van die mooie winterse omstandigheden zou geweldig zijn.
    Ik kijk graag op je blog en geniet iedere keer weer van je mooie foto's.

    Fijne dagen,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful photo.
    For you and your family I wish Happy Holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Maria for your nice comment.
      For you and your family Happy Holidays aswell and all the best for 2022.

      Regards,
      Annette

      Verwijderen
  10. Hoi Annette,

    Mooie foto en een fijne herinnering aan je verjaardag. Ik wens jou ook fijne Kerstdagen en een Gezond en fotografisch goed Nieuwjaar. Tevens wil ik je bedanken voor het bezoeken van het achterlaten van je leuke reacties op mijn blog.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ad,

      Dank je wel voor je leuke reactie.
      Ook jij heel hartelijk dank voor het bezoeken en het achterlaten van reacties op mijn blog. Ik waardeer het enorm.

      Groetjes en alvast een gezellige jaarwisseling,
      Annette

      Verwijderen
  11. Fijne tweede kerstdag en een goede jaarwisseling, en een goed en gezond 2022

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bram!
      Voor jou ook een fijne 2e kerstdag en een mooi en gezond 2022 met vele fietstochten en mooie foto's.

      Groetjes,
      Annette

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bezoeken.
Dank je wel voor je reactie die je achtergelaten hebt.

Groetjes,
Annette