4 augustus 2019

Aan tafel!

Ik neem jullie in dit blog even mee (terug) naar de Vlindertuin bij mij om de hoek. Afgelopen vrijdag liep ik na het avondeten met onze 'logeer Teckel Skip' nog een rondje door het park en via de vlindertuin weer terug naar huis.

Skippy
 
De vlinders hadden hun slaapplaats al opgezocht, maar voor de bijen en hommels was het spitsuur. Ik denk dat de bel voor het avondeten geklonken had. Op heel veel Zonnebloemen deden zij zich tegoed aan de nectar en hadden het daarmee zo druk dat zij niet eens merkte dat ze op de foto gingen. De foto's zijn gemaakt met een Samsung A8 smartphone.
 
 
 
 
 


Tot de volgende keer!
Annette

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hè, een échte teckel ……… heel eigenwijs maar wel leuk! ;-)

      Fijn weekend!
      Annette

      Verwijderen
  2. leuke titel voor dit blog Annette
    prachtige serie zonnebloemen, hommels en bijen foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Bram! :-) Onvoorstelbaar hè, wat een mooie foto's je tegenwoordig kan maken met je mobiele telefoon. Makkelijk voor als je camera thuis ligt en je wilt onderweg tot een foto maken …….

      Fijn weekend!
      Annette

      Verwijderen
  3. Skippy vind ik er echt heel leuk op staan :-))))))
    De mooie gele zonnebloemen zijn bloemen waar je ook echt vrolijk van wordt :-)
    Groetjes, helma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bezoeken.
Dank je wel voor je reactie die je achtergelaten hebt.

Groetjes,
Annette