15 januari 2019

Paddenstoelen op de Veluwe

In december was ik 10 dagen op de Veluwe. Heerlijk! Ik had mij voorgenomen om, natuurlijk met mijn camera (je weet tenslotte maar nooit wat je tegenkomt), lekker door de bossen te struinen, maar helaas zit dat er voor mij nu even niet in. In maart moet ik geopereerd worden en krijg ik een nieuwe heup. Bukken, (ver en lang) lopen, op mijn knieën zitten etc. lukt niet meer, waardoor het fotograferen, noodgedwongen, op een laag pitje staat. Wel heb ik een paar foto's van paddenstoelen kunnen maken die ik in de buurt van het huis vond. Zie hier het resultaat ……..









Van het voorjaar/begin van de zomer gaat het vast weer beter en kan ik weer volop fotograferen.
Ik kijk er nu al naar uit ………….

Tot de volgende keer!
Annette
 

12 opmerkingen:

  1. Zmartwiłaś mnie😥 Mam nadzieję, że operacja pozwoli Ci na swobodne poruszanie i przywróci radość z fotografowania. Trzymam kciuki! Piękne zdjęcia😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette,
    Dat klinkt niet echt lekker maar als je door deze operatie weer wat meer kan dan moet je wel denk ik. Misschien kan je van de komende sneeuw nog wat foto's maken en anders lekker deze foto's uit je archief plaatsen of zoals deze leuke paddenstoelen.
    Moet je begin of eind maart geopereerd worden??
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Helma,
      Ik heb inderdaad geen keus. Ik heb bijna geen kraakbeen meer tussen de kop en de kom van mijn heup. Eerdaags wordt ik gebeld over de datum van de operatie. Spannend, ik zie er wel tegen op. Als ik aan het revalideren ben, heb ik eindelijk weer eens tijd om foto's uit mijn archief uit te zoeken en te plaatsen. 😉😃
      Groetjes en een fijne zondag,
      Annette

      Verwijderen
    2. Ik hoop dat je dan gauw wat hoort zodat je dan ook snel aan je revalidatie kan beginnen. Ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet maar ik hoor er toch wel hele goede berichten over. De meeste gaan ook echt weer vrij snel "aan de wandel".
      Groetjes

      Verwijderen
  3. Prachtige serie paddestoelen heb je gemaakt Annette !!
    Hele mooie kleuren, scherptediepte en compositie !!
    Veel sterkte met je heup !!
    groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els voor je mooie commentaar. Leuk!
      Duim maar voor mij dat de operatie goed gaat 😊.
      Groetjes en een fijne dag,
      Annette

      Verwijderen
  4. Mooie serie Annette van deze paddenstoelen, mooie herfst kleuren en foto's
    sterkte met de operatie en je nieuw heup, knap dat ze er wat aan kunnen doen
    maar je moet eerst even door de zure appel bijten,
    misschien kun je dan later weer wel bukken en paddenstoel foto's maken

    Groeten, bram

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bram voor je lieve reactie. Erg leuk!
      Als eerst de operatie maar achter de rug is. Daarna kan het alleen maar beter gaan. Volgend najaar lig ik gewoon weer op mijn buik paddenstoelen etc. te fotograferen :-)).

      Groetjes en alvast een fijn weekend,
      Annette

      Verwijderen
  5. Hallo Annette,
    ganz tolle Pilzfotos. Ich wünsche dir gute Besserung!
    LG Michael

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vielen Dank Michael. Freut mich rießig dir hier und bei MeWe wieder zu treffen!
      Dir einen schönen Tag und eines schönes Wochenende gewünscht.
      LG, Annette

      Verwijderen
  6. Mooie serie! Ik bedenk me dat ik de afgelopen herfst helemaal vergeten ben om paddenstoelen te fotograferen. Nr. 7 is mijn favoriet.

    Groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Anja,

      Deze foto's zijn gemaakt in het buitengebied van Otterlo. Andere jaren vond ik hier heel veel verschillende soorten paddenstoelen, maar dit jaar was dat een heel stuk minder en die ik vond waren dan ook van het zelfde soort. Jammer hoor. Volgend jaar wordt hopelijk een beter "paddenstielenjaar".

      Groetjes,
      Annette

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bezoeken.
Dank je wel voor je reactie die je achtergelaten hebt.

Groetjes,
Annette